11.3.09

Γυναίκες σε "ειδική προσφορά"

Στην πρωϊνή μου περιήγηση στα blogs, δίαβασα στο troktiko για την πιο ταπεινωτική διαφήμιση της χρονιάς, για το γυναικείο φύλο, σύμφωνα με το Γάλλο-ελβετικό φεμινιστικό οργανισμό "Ghiennes de Garde" (http://www.chiennesdegarde.com/).

Μπορείτε να τη δείτε και σείς εδώ. http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_251.html

Με αφορμή αυτό σκέφτηκα πως το μεγαλύτερο ποσοστό, ειδικά συγκεκριμένων προϊόντων, προσβάλει τις γυναίκες ... αν μπορούν να το αντιληφθούν...Υπάρχουν και πολλές που προσβάλουν τους άντρες, προβάλλοντας τους ως κάτι κοινωνικά καθυστερημένα όντα που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, βλέπουν πολύ ποδόσφαιρο και είναι παράσιτα μιας πολύ ενεργής γυναίκας-μάνας-επαγγελματία, θύματα της γυναικείας επιδεξιότητας και φυσικά ως αυτάρεσκους βλάκες που φορούν axe για να λιποθυμούν οι γυναίκες όταν εμφανίζονται...like if this is important...

http://www.youtube.com/watch?v=c0hHoakfTDU

Φαντάζομαι πως θα σκέφτεσαι, οτί είναι μικρό το κακό μωρέ...Οι διαφημίσεις παίζουν με τα υπάρχοντα στερεότυπα για τον άντρα και τη γυναίκα και κανείς δεν επηρεάζεται τελικά, όλοι βλέπουν τι γίνεται κλπ κλπ κλπ...

Σκέψου αν ξέρεις έστω και έναν άντρα που η ιδανική γυναίκα δεν είναι κάπως σαν κι αυτή

ή αυτή ή αυτή

και αν όχι η ιδανική γυναίκα, τότε η ιδανική γκόμενα, η ιδανική βίζιτα, η ιδανική δεν ξέρω τί...ξέρω πως οι παραπάνω τυχαία διαλεγμένες φωτογραφίες σίγουρα έχουν ή μπορούν να εμπνεύσουν ένα αρσενικό στη μαλακία...

Και που είναι το κακό θα σκέφτεσαι...Ο προβληματισμός μου είναι αν και κατά πόσο έχεις τη δύναμη να φιλτράρεις (απο παιδάκι , σε εφηβάκι κλπ) τη δύναμη του μέσου, του μηνύματος, του στερεότυπου..του ιδανικού που σου προέβαλαν και σου πιπιλάνε το μυαλό...

Βαρέθηκα να βλέπω βυζιά παντού, απο το billboard στο δρόμο, στο περιοδικό, την εφημερίδα, τις ειδήσεις, το δελτίου καιρού....Άντε μετά να σε δούν διαφορετικά...Αυτό το χεις σκεφτεί ποτέ..?

Υπερφόρτωση....

Πάρε λοιπόν ένα μικρό δείγμα διαφημίσεων που προβάλουν, καλλιεργούν το μήνυμα..

πως η γυναίκα είναι baggage, βαλίτσα ρε παιδί μου...



η γυναίκα είναι extension του PC και φυσικά για πιο δυνατή εικόνα...το σωστό αντικείμενο στο σωστό σημείο...




η γυναίκα που είναι σαφώς κατώτερη απο το ουίσκι


η τη μπύρα


η γυναίκα "υπηρέτης" η αλλίως πιστός Alfred



η γυναίκα "της παρέας"




η γυναίκα "κωλοφτιαγμένη" απόλυτη φαντασίωση




και η λίστα μπορεί να συνεχίζεται....και να συνεχίζεται...και να συνεχίζεται..

Σκέψου λοιπόν πως μπορεί να είναι όταν πρέπει να σκέφτεσαι πως θα ντυθείς, πως θα κάνεις τα μαλλιά σου, τι θα πείς και πως θα το πείς για να μπορέσεις να αποστασιοποιηθείς απο την εικόνα της "γκόμενας", της "καύλας", "της σκύλας",του "μουνιού", του "μωρού", της "πηδιόλας", της "ζαργάνας" και φυσικά το all time classic της "πουτάνας" και διαφόρων άλλων επιθέτων που συνηθίζεται να μας ακολουθεί...

Η πιο λοιπόν ταπεινωτική διαφήμιση δεν είναι αυτή που λέει ο Γάλλο -ελβετικός οργανισμός αλλά αυτή που είναι στη γωνία στο Hondos, στη στάση του λεωφορείου, στο οπισθόφυλλο του περιοδικού που διαβάζεις...

Συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με την αντρική 6-pack κοιλιά, τα τέλεια ανδρικά οπίσθια, το τέλειο αμάξι, το τέλειο συνδυασμό άνδρα-αμάξι-ρολόι-ουίσκι κλπ..


Στερεότυπα να φάνε και οι κότες...

Μόνο μη ξεχνάς...Εσύ που ξερογλύφτηκες με την Eva είσαι ο καλύτερος τους πελάτης...




Γιατί εσύ πρώτος θα το φανταστείς(σε σένα απευθύνεται ρεεεε), η γυναίκα σου θα το ακολουθήσει για να φτάσει κοντά στη φαντασίωση που σου φόρτωσαν και νάτες οι πωλήσεις του Wonderbra στα ύψη.

Μπορείς να παραδεχτείς πως έφαγες το τυράκι όλων αυτών που εξ'αρχής αποφάσισαν να προβάλουν τη γυναίκα ως μηχανή του sex?

Μπορείς άραγε να δείς πίσω απο το πέπλο που σου έχουν ρίξει...?

Για το τέλος θα πώ, πως είναι σημαντικό να θαυμάζεις το ωραίο αλλά η ομορφιά είναι υποκειμενική...όταν γίνεται αντικειμενική τότε δουλεύει κάτι άλλο...σκέψου το...

Δεν υπάρχουν σχόλια: